سامي محمود، رييس سازمان گردشگري مصر خاطر نشان کرد، خواست ما اين است، سازمانها به جاي کاهش قيمت، تمهيدات و شرايط ويژهاي را در جذب گردشگر به کار گيرند، به عنوان مثال، در بستههاي گردشگري دو روزه، يک شب را به صورت رايگان در نظرگيرند، اما متسفانه، تنها اقدامي که اکثر هتلها و سازمانهاي گردشگري در پيش گرفتهاند کاهش 50 درصدي درآمدها است.
به گفته وي، اين اقدام در بخشهاي خصوصي کاملا اشتباه است، زيرا تداوم روند کاهش قيمتها تا پنج يا شش ماه ديگر، منجر به رشد منفي درآمد شده و درنتجيه به بازگشت هزينهها نخواهد انجاميد.
به گفته اين مقام مسوول، سازمان گردشگري مصر، راه حلهاي بهتري همچون درآمدزايي از طريق تبليغات و پروازهاي چارتر را براي سازمانهاي مسافرتي و تورگردانها در نظر گرفته تا در آينده منجر به احياد دوباره صنعت گردشگري اين کشور شود./109
انتهای پیام/